نوشته شده توسط : elham
 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره تور مالزی 94 در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند.

 

هتل داینستی کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره داینستی تورمالزی دارای استخر روباز ،فروشگاههای گوناگون ،صرافی ،مرکز بدنسازی،اتاق جلسه مجهز اتومبیل برای اجاره است.

 

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحل مالزی است و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز فاصله دارد.بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزی و اقیانوس است.این هتل تورمالزی دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزی در نزدیکی این هتل است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, معرفی هتل های مالزی, هتل های خوب مالزی, بهترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی


فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد همچنین مسافران تور مالزی نوروز 94 نیز می توانند اکثر احتیاجات خود را در این باره در این مرکز خرید مالزی برآورده کنند. تمامی محصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند . میهمانان تور مالزی عید 94 نیز می توانند برای خرید عیدی سری هم به این مرکز خرید بزنند.  ساعت کاری این فروشگاه یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد. میهمانان تور مالزی فروردین 94 می توانند در این ساعات به این مرکز خرید مالزی مراجعه کنند.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور


50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و همچنین میهمانان تور مالزی عید 94 می توانند تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

بازار محله چینی ها مالزی


محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی عید 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر گردشگران تور مالزی 94 هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی شما میهمانان تور مالزی فروردین 94 می توانید به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, دربازه مالزی, بازدید از مالزی, معرفی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر شما گردشگران تور مالزی عید 94  تصمیم دارید با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما گردشگران تور مالزی نوروز 94 در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی

 

مرکز ملی ستاره شناسی

این مرکز علمی که بر بالای تپه ای در نزدیکی لیک گاردن قرار دارد یکی از مکانهای جالب و دیدنی شهر کوالالامپور میباشد، در این مرکز بازدیدکنندگان و گردشگران تور مالزی نوروز 94 میتوانند اطلاعات جامع و مفید و جذابی را درمورد فضا وکهکشانها ،تاریخ اکتشافات فضایی وجهان شناسی را در اختیار گردشگران تور مالزی فروردین 94 بدست آورند و همچنن که به تماشای فیلمهای مستند علمی بر روی پرده سینما میپردازند ، می توانند وضعیت غیر عادی بی وزنی را نیز در این مرکز تجربه کنند که به تنهایی بسیار هیجان انگیز وعجیب است برای گردشگران تور مالزی عید 94 که  اولین بار است در محیط و فضای بی جاذبه قرار میگیرند .در طبقه 4 این مرکز یک تماشاخانه دیدبانی ایجاد شده که بازدیدکنندگان تور مالزی بهار 94 قادر خواهند بود شهر کوالالامپور را مشاهده کنند و همچنین علاقمندان به تاریخ می توانند با استفاده از پل رابط بین این مرکز و موزه ملی ،خود را به این موزه برسانند و از این موزه نیز بازدید کنند.

ساعت های بازدید از این مرکز همه روزها بجز  2شنبه ها  از ساعت10 صبح تا 16:30 میباشد .

 

آکواریوم کوالالامپور مالزی


یکی‌ از مکانهای توریستی در مالزی اکواریوم کوالالامپور میباشد. یک آکواریوم بسیار بزرگ که 5000 گونه مختلف از آبزیان مناطق مختلف در ان زندگی میکنند که برای گردشگران تور مالزی عید 94 بسیار تماشایی است. این مجموعه شامل یک تونل شیشه‌ای زیر آب است که طول آن به 90 متر میرسد که  شامل نمایشگاه‌های مختلف پوشش‌های گیاهی و جانوران، آبزیان و گیاهان دریایی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای و فروشگاه هدایا میباشد. بخش دیگری از خدمات این مجموعه برنامه های آموزشی گونان میباشد. یکی از جذابیت های این مجموعه برای گردشگران تور مالزی نوروز 94 تماشای غذا دادن به کوسه ها میباشد. این اکواریوم مهیج هر روز از ساعت 3 اجرا شده و پذیرای گردشگران تور مالزی فروردین 94 میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, مکان های دیدنی مالزی, دربازه مالزی, معرفی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اکواتریال پنانگ مالزی


هتل اکواتریال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز و سونا می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و Moneygram point با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات هتل تور مالزی فروردین 94 می تو ان به  تنیس - مرکز بدنسازی - زمین گلف - اسکواش اشاره کرد. این هتل امکان کاریوکی را نیز برای میهمانان تور مالزی نوروز 94 دارد.

هتل جی پنانگ مالزی

 

هتل جی پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا ,  مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی عید 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - دوچرخه سواری اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز در این هتل موجود است تا سفری به یاد ماندنی را برای آنها ثبت کند وهمچنین اتاق های VIP نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 موجود است.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است . سوئیت های ویژه مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تور مالزی عید 94 موجود است تا سفری خاطره انگیز را ذهن زوج های جوان به یاد بگذارد.  ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی فروردین 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه  اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی, هتل های خوب مالزی, بهترین هتل های مالزی, معرفی هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد